Skön måndag

Sitter ute i "ingenmansland" vid havet. Har fått frulle med kaffe, ägg och juice o hela paketet! Lyx! Vaknade tidigt. Låg o mös lite innan jag somnade om. Kände att det här blir en riktigt bra dag. Sensommarsolen ramlar in genom fönstret. Lugnet förre stormen (dvs 16 små knoddar) känns i varenda vrå och jag känner mig stark och förbered på dagen. Ska jobba sent skift, dvs det långa passet. Sedan ska jag på två möten och sist men inte minst ska jag till Haga och lämna bobytespapprena. Stark är vad jag måste vara denna dagen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Skickar styrka till dig. Ses på onsdag på jobbet. Kram

2008-09-01 @ 19:45:21
Postat av: Jessica

Vad tycker du om blogg.se's nya hemsida?

2008-09-01 @ 19:49:29
URL: http://silverstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0