Sova över och tramptävlingen

Då är dagens skift på jobbet avklarat. Vi har gått med i en tävling i vår personalgrupp som heter trampa.se. Den ger oss möjlighet att trampa oss friska och kanske ända till Berlin om vi har riktigt mycket steg samlade. En innbördes tävling har redan börjat och vi ska tävla vecka för vecka vem som gått mest och dela ut priser på fredagarna. Moahahaha...nu ni, här ska vinnas! En kollega har hund, inte bra alls känner jag och funderar på hur jag ska slå henne.

I natt har jag sovit lite anorlunda än vad jag brukar. Efter lite efterfrågningar runt omkring har jag fått sova hos en kompis i en soffa på redbergsplatsen. ( Ska bara tillägga att jag sovit runtomkring i olika konstilationer i över två månader nu, lite utsatt situation och många olika förhållanden har det varit. Tackar o niger o bugar o bockar för all hjälp jag fått! ) Ialla fall, min vän och hennes kille har precis rivit ut en vägg för att påbörja takterass-bygge. Så där väggen ska sitta , sitter nu en grön pressening. Snyggt och rustikt så där. Mycket aircondition får man också. Man känner närheten med gatulivet och allt. Och på natten får man tillochmed sova med kläderna på och jag fick nog fyra filtar att lägga på om frosten skulle bita i kinderna. Jag sov mycket gott utom när kroppen på något sätt ramlat utanför täckena och det var lite småkallt om just den kroppsdelen. Ikväll ska jag bo på Särö i ett hus vid havet. Många olika upplevelser får man. Ler.

Kommentarer
Postat av: Linda

Försöka går ju! Ha ha ha ha ha 9129 steg sedan i morse.... Trampa på du!

Postat av: Sandra

Du och jag få träffas och ta oss en runda, så vi vinner över henne hahaha!

Ses imorgon :)

2008-09-16 @ 17:43:53
URL: http://sandralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0