Trött

Satt uppe med Laban igår över en kantarellmacka i köket och pratade om livet. Blev liiite sent och det har resulterat i att jag ser ut som sju svåra år. Så nu sitter jag i funderingar på om jag ska ta en spa-vecka = sova mycket, promenader på eftermiddagen, äta grönsaker hela veckan...iallafall tills fredag. Vi får väll se hur det hela går. Man kan ju alltid ha ambitionen så att säga. Vore inte helt fel om jag för en gångs skull kunde hålla mig till mina mål jag sätter upp.
Imorgon ska jag träffa hon med lägenheten jag ska byta till. Ska fota lite och planera möbel och prylinköp. Äger ju typ inget och bananlådor funkar några veckor men jag vill kanske inte sitta i en och äta på en annan.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det där med Spa-vecka låter kanon :-).Inte dumt att vara helt utsövd tills helgen.............Skicka gärna bilder på lägenheten...jag är nyfiken

2008-09-08 @ 12:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0