En mycket rolig helg!!!

Amen tjena vilken helg det har varit! Sitter vid mitt köksbord och tänker på vilket som varit roligast men det har varit så många saker så jag kan inte välja. Få se...var det när Martin och jag somnade i en träkojja mitt i en 30årsfest och vaknade i morses helt förvånade och bara låg och skrattade åt hur trötta vi måste varit? Eller när vi skulle klättra ner därifrån och Martins skor hade blivit ihopknutna av några roliga människor? Eller igår när Martin skulle hämta kaffe och kaka och hamnade mitt i ett uppträdande med musiker utan att märka det och efter en alldeles för lång tid upptäcker att han roar oss andra mycket och börjar spontanuppträda tillsammans med bandet...med två tallrikar? *skrattar så jag får kramp i magen* Eller var det när vi åkte till ikea och Martin blir mordisk i blicken när jag går för långsamt och berättar för mig hur han och hans kompis är superexperter på att ta sig igenom stora folkmassor på väldigt kort tid. Sen berättar han hur han har hatat alla nykära par som provligger sängar och nu tyckte det var dags att göra just detta. Och sist men inte minst när han ska köpa sin tredje korv då bröt jag ihop av fnissattacken med stort F. Han gillar som sagt inte långsamhet så jättemycket och folkmassor och speciellt inte i kombination. Nåväl han bestämmer sig för en tredje korv och hamnar preciiiis bakom en dam med stor kundvagn som inte kan hitta sin plånbok och blockerar honom för att gå före i kön. Han får något dimmigt i blicken och jag vet vad han tänker. När hon väl köpt sin korv och han får handla så ska han ställa sig i ketchupkön...hahaha! Jag ser bakom glaset på utvägen hur han hamnar i någon slags kaos med människor som är lååångsamma och som kör på honom med sina vagnar och han är bara helt svart i blicken. Jösses vad han åt den korven aggresivt och bråkade med flera bilister på vägen hem. Hahaha...en mycket rolig helg!! Tack Martin du är bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

hhahahahahaha vet du vad Anna sa när jag sa att Martin är nog lite lik Goce????????"Är det att han avskyr allt folk på Ikea eller är det att han äter flera korvar". Verkar iallafall varit en kanonhelg :-)

2008-09-28 @ 21:32:23
Postat av: Martin

Du är bara bäst!



Säger bara en sak aldrig mer Ikea en lördag efter löning...

2008-09-28 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0