Vad ska jag tro?

Inatt somnade jag och Drömde som jag inte gjort på veckor. Drömde om att jag blev tillfångatagen av djur. Att min familj inte såg mig. Att jag ville bli räddad. Att jag försökte rymma men då kom det döda människor som skulle dra ner mig under träskytan. När jag väl lyckades var det en ny varelse som skulle fånga mig om jag såg honom i ögonen, ta mig till sin fabrik och skära upp huvudet och ta ut hjärnan för att släppa mig kanske utan hjärna. Fantastikt skönt att vakna måste jag säga, men jag är tröttare än vad jag var igår innan jag gick och lade mig.
Ska bli skönt att åka till Martin i eftermiddag. Han är en fanstastik människa med så fina sidor så jag inte tror att det är sant. Martin är en ärlig, snäll, rolig, fin, galen (som jag fast värre;) ), ödmjuk, båda fötterna på jorden och en månfasetterad person som jag är djup imponerad av och som gör mig varm i hjärtat och som gör att det pickar väldigt mycket hårdare när jag tänker på honom.


Kommentarer
Postat av: Martin

Du är bara bäst!!!

Kram!!!

2008-09-12 @ 08:10:31
Postat av: Mamma

Skönt att du kommer hit, Göteborg är nog inget bra ställe för dig just nu. Älskar dig

2008-09-12 @ 08:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0