Zlitzki efter helzgilajnen

Sitter på 7eleven då jag ingen dator har. Hittade en gammal guldring som jag kom på att den kan man ju sälja tebaks så det gjorde jag och nu klarar jag mig till löning. Gött. Funderar på om jag ska försöka mig på ett litet modifast-ryck igen eller om det är megajobbigt. Imorgon startar tydligen vår interna tävling på jobbet med stegräknare. Huh Sandra som är uppe i 30000 steg på en dag...vad pysslar människan med efter jobbet egentligen??? Där rök den vinsten...tror inte jag kan komma upp till detta resultat.
Helgens eskapader har satt sina spår och kroppen är helt slut på energi. Det blev mycket god mat och en del vin och lite för lite sömn. Men jäklar vad trevligt jag haft!!! Det får det vara värt. Oroar mig dock för fotograferingen på jobbet imorgon. Kommer se ut som Slavitzchka slitzki i håretzki o fylld i kroppzki med vätzki!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi missade ju att dra en vinnare igår? Jag gillar bara att gå massor med steg hahaha! Ikväll kanske jag inte kan ta lika många steg ska du se :P Jag är laddad nu för fest och allt! Vi ses om några timmar:)

Kram

2008-09-27 @ 13:29:27
URL: http://sandralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0