Barbamamman e missnöjd med looken!

Sitter o e ful i ett skrymme inne i garderoben där datorn befinner sig. Vädret är toppen och jag ser ut som fasiken, vad hände??! Tjockis på stört! Och håret sen då?? Jag menar...vad hände!!???!! Jo visst kan det ha o göra med att jag faktiskt e gravid och att man visst kunde bli lite trött just i dessa veckor men skulle man bli ful också? Jag vägrar visa mig idag för någon och det är burka-läge för mig när Martin kommer hem...fniss...kommer se ut som Barba-mamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh du är garanterat inte ful! Det är bara så härligt. Håret kommer bli fantastiskt fint, tröttheten går över. Härligt härligt härligt. Visst räkna med att bli något otymplig men det är det värt. hehehe

2009-04-23 @ 22:35:29
Postat av: Ann

Du vet det inte än... men gravida kvinnor är VACKRA.. jag lovar.. jag har varit vacker 4 ggr... ;-) och vet du.. du är redan vacker.. jag såg det när jag träffade dig hos J. Kram Ann

2009-04-24 @ 13:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0