Goa gubbar!

Kom o tänka på min resa till Göteborg i helgen som var. Ni vet Veiron i ottan och alla andra goa Göteborgaresnubbar som man föreställer sig jobba på varvet...dom finns på riktigt...fast värre! Nu i dagen läge, mitt ibland oss! Jag satt i Gamlestan lördag morgon klockan 10.00 och väntade på spårvagnen utanför SKFfabrikerna då satt dom där! Gubbarna! Med blåställ som är smurfblå, skitiga och frodiga och med hår som växt ut en bite om vi säger så och sedan inte tvättats på ett eller ett par år om jag får gissa. Den ena 200kilos-Veiron pratade med bredaste Göteborgskan jag någonsin hört om Sossarna och miljöpartiet och elräkningarnas korupta höjningar. Jag fick bita mig hårt i läppen när dom halsade starkbärsen för att inte småle åt hela härligheten. Allt detta underbara innan klockan 10 en lördag. Livet är fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0