Bäbiskulan

Åufff...vaknar liksom inte. Sover som bare den men det verkar inte räcka. Och jag tänker passa på så länge jag kan så säng säng säng...sova sova säng är mitt intresse just nu. Det slog mig när jag stod i duschen att det kan ju dröja väldigt länge innan jag kan göra det sen efter november. Shit pomfritt tänkte jag sen...jag ska få en bebis! Ett barn! Det är ju helt otroligt! Världens största grej händer! Kolla in kulan så ser ni ju själva hur bebis växer...

 detta var i månad två

 vecka 16

 vecka 21

 och nu då i vecka 27.

Hejja bebis friskt humör! Du är väldigt efterlängtad ska du veta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fin du är!!!

kram

2009-08-18 @ 18:14:33
Postat av: Ann

Vilken söt liten kula du har.. Kram

2009-08-19 @ 10:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0