Bonnerally?

Uff uff stön o stånk. Ja gravid är jag allt. Mys med bebisen som sparkar ganska mycket. Men när foglossning, karpatelltunnelsyndrom i speciellt högerhand så jag inte kan skära o dyl och massor av sammandragningar så är jag inte kvickast o snabbast i stan. Det gör enna lite ganska skitont faktiskt. Ligger mest o ligger.
Just i skrivande ögonblick är det några människor som gör däcktjut o antagligen tiotusen spår någonstans utanför och M undrar här efter att ha konstaterat att dom hade kul, om det var normalt att köra så där så länge. Låter som rena ramma bonnerallyt tycker jag. Verkar inte ta slut än på länge. Fina däck på dom bilarna. Undrar om det ska stå i morgondagens tidning, det brukar ju komma med när någon gjort minsta lilla.

Ska förresten sälja min motionscykel som står o samlar damm, men inte ett svar på blocket...Gruff. Hade velat bli av med tingesten som ger mig dåligt samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0