Erkänn nu!

Jo det är så här att Martin tycker väldigt mycket om att tävla och då speciellt i frågesporter. Så naturligtvis blev han crazy bananas i morse när han hittar en sådan i morgontidningen. Och lika mycket som han tycker att det är toppen tycker jag att dom suger fett minst sagt. Helt plötsligt mot mina protester är vi inne i en tävling som drivs stenhårt vidare av ovanstående. Och jag märker tendenser till fusk som liknar spelen med min lillebror. Minst sagt jätteirriterande. Jag började bli lite sur på riktigt och tänkte fuskar han fuskar jag och läste därför svaren som stod uppochner i tidningen på min sida bordet och svarade lika fuskigt som Martin. Det blev lite läskigt när jag sa åt honom att "jag är INTE med längre" och han maniskt fortsatte att läsa högt, fast nu snabbare...som om det skulle göra någon skillnad!? Erkänn du ville brilljera på mig som satt tvärs över och såg ut som en åskmoln och hade dejavue från familje"roliga" sällskapsspel som jag faktiskt erkänner att jag hatar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att du inte klarade av detta utan att fuska?

2009-08-13 @ 11:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0