Lugnare trotts allt

Ringde till Bm och berättade om ontet i magen som jag haft i 4 dagar nu. Hon vidarebefodrade mig till förlossningen i Skövde och dom tyckte jag skulle komma in. Vi åt frulle och sen åkte vi in på en tre timmar lång undersökning. Dom mätte sammndragningar och bebis hjärtljud och rörelser på en kurva under ca 20 minuter och bebis tyckte det var dags att göra dagens första gympapass så magen stod åt alla håll under tiden. Dom kollade urinvägsinfektion och om jag hade öppnat mig ngt. Allt tydde på urinvägsinfektion och dom var supertrevliga allihop som kom och hjälpte till med allt. Jag har fått medicin och en klapp på armen och ett välkommen tillbaka och nu känns det lugnare när dom har sagt att bebis mår så bra så...även om jag har skitont ännu. Puh. Skönt att den har det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0