Orkar inte...eller jo kanske

Idag är det en slappa dag. Jag har ingen som helst ork till något.  Men lite slip på lister kanske jag orkar så att dom rosa listerna kan demoleras någon stackars gång. Dom är ju inte rosa så att säga, dom är jäkligt maxat rosa...hua vad heska dom är! Nu blev jag sporrad på en gång! Förresten så ringde min fina underbara vän Malin idag och vi har nog inte hörts på eeeevigheter och jag började misstänka att jag gjort något skumt eller att hon blivit hemlig agent eller något då jag inte fick tag på henne. Hon ska komma näsra vecka och hälsa på. Och jag som saknar mina vänner så, höll på att brista i gråt (igen) av megalycka! Åhhh...inte kan jag ha en megarosachock-list då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0