U2 och bebisar

Bebis är nu lite mer erfaren inom musikens djungel. U2 konseren var naturligtvis grym. Och lilla liten sparkade som en tok de första 4 låtarna sen somnade den eller något tills slutet då den kickade lite igen. Jag hade med mig två kuddar att sitta på och hålla om magen om jag kände behovet. Väldigt rekommederbart om man har foglossning. Brevid mig på raden satt tre gravida tjejer och på väg in såg jag massor med andra magar som var både större o mindre än min. Överhuvud taget kryllade det av bebismagar i Göteborg och Martin reagerade med att undra om det inte är ovanligt mycket tjejer som är gravida i år eller om det bara är vi som ser det mer nu. Ingen aning men det var magar överallt. Barnmorskorna har nog ett o annat o göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0