Besviken bloggare lägger ner tills vidare!

Jag har ett tråkigt meddelande och ett bra. Jag lägger ner bloggen pga nya omständigheter som uppdagats idag. Ärade vänner som jag litar på...ni kommer att få följa en ny anonym blogg på ett nytt ställe med nytt nickname. Info kommer senare när jag rett ut saker här. Anledningen till detta kan man undra?? Ja det beror på att bloggen har skvallrats om i denna stora stad och använts på ett uselt sätt gentemot min sambo. Han har blivit bemött på ett mycket omoget sätt av någon av sina anställda, jag är besviken på människan idag via Martins vägnar. Fy skäms, vuxna människor!!! Så gott folk, jag vet att flera av er läser min blogg, men den läggs ner från och med ikväll...dvs jag skriver inget utan går in och läser det ni skriver, tillsvidare jag har skapat en ny.

God bye och auf widerzen!
Kramar Janice


Kommentarer
Postat av: Mamma

Knäppt folk finns det alltid. Tråkigt att det skulle bli så.

2009-02-12 @ 18:53:23
Postat av: Ingela o Håkan

Det finns inte ord. Så gör man inte. Det är inte fel att koppla in hjärnan innan man gör något.

2009-02-12 @ 19:03:01
Postat av: janice

tack ni är fina ni!

2009-02-12 @ 19:49:54
Postat av: Ann

Vad förbannad jag blir.. småaktiga människor är den värsta sorten.. du har genom din blogg gett så mycket men jag följer gärna med till den nya.. Kram till er båda /Ann

2009-02-12 @ 20:45:36
Postat av: Jenny

Fan, va förbannad jag blev nu! Så jävla typiskt vissa människor i den där jävla hålan (är väl så i alla städer, men du vet vad jag menar). Fattar inte ett skit vad du kan ha skrivit som nån kan använda mot Berglund. FJANTAR!

Hoppas dock att du fortsätter skriva sen så småning om! KRAM

2009-02-12 @ 23:52:40
Postat av: "andra" jenny

illa illa illa...

skickar kramar till er båda. Och janice, hoppas få läsa från dig snart igen... det till hör ju ljuspunkterna i min vardag.

KRAM

2009-02-13 @ 11:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0