Har gjort det!

Jag har varit o kikat förbi körskolan. Den var visserligen stängd, men ändå!! Jag var utanför och jag gjorde en seriös framstöt till försök. Nu ska jag googla lämp-sökningen och hur man får tag i teorin på nätet. Hehe.

...bildbeviset...

Martin ska åka iväg till Axvall nu och träna innebandy och jag ska ta hand om min hormonstinna kropp. *ynk ynk*. Varm dusch, varmt duntäcke med satängpåslakan i soffan till film som JAG vill se. Det är jag värd en ynklig dag som denna. Pmsen svallar och jag tänker att det är tur för Martin att han åker annars kanske han hade hamnat i pms-kläm. Förresten varför har dom inte speciella pms-spa som var gratis för oss ynkliga smått suriga?? Med massörer, varma bad, fruktdrinkar och bigsizesängar med fluffiga kuddar i täcken o frulle på sängen??? Det undrar jag seriöst på.

Hyran kom visst här. Lika gulligt som vanligt. En liten lapp inkilad i dörrspringan, så det bara är att dra in den.

När jag gick hem idag tyckte jag banne mig att Skara är rätt snygg. Snygg stad liksom, fast liiite liten ibland. Men det funkar. Kolla in får ni se själva...

  

Kommentarer
Postat av: Ann

..hittar du det spat för PMS så lovar jag att jag följer med...

2009-02-10 @ 09:30:52
Postat av: Anna J

Vi har hittat hus vi ska bjuda på! :)

2009-02-11 @ 18:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0