Helgen

Jag har landat på riktigt i Skara nu. Kaboom känns det som och det känns riktigt riktigt bra. Som om jag har kontrollen över mig själv igen och inte känner som jag skulle behöva be om ursäkt för mig eller inte fatta vad som händer hela tiden. Jag känner mig piggare, friskare, trevligare. Jag ser fram emot massor med roliga saker och det är sååå skönt. Känslolivet är inte längre en bergodalbana utan ett lugnare och mer gladare variant av mig. Janice är uppdaterad i en -09 variant *garv*. 

Prövade på att sola för första gången på hundra år nyss...behövdes för jag var nästan mintblå-blek. Huga. Och skön avslappning då man somnar där i coconen.

Annars har vi varit i Göteborg o helgen och det var suuupermysigt. Mina underbara vänner...saknar er!!! Puss!
Annat återkommande kul är att Martin är söt när han står i kö.

  

Kommentarer
Postat av: Karin

Saknar dig också. Puss

2009-02-04 @ 20:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0