Alla gillar inte alla

Tisdag. Har haft en mycket bättre dag än igår ska jag tillägga. Somnade relativt snabbt när jag väl lagt huvudet på kudden i natt. Vaknade med ett ryck på morgonen och sen snoozade jag ett par gånger o vaknade pigg. Iväg till jobb och hade det relativt bra faktiskt. Gör allt i min makt för att min kollega som inte gillar mig ska börja göra det någon stackars gång. Man kan bara göra bättre och jag vill inte leva i en negativ arbetsvärld. Hoppas kunna börja om som sagt med denna kvinna. Jaja. skit i detta nu. Hade planering med chefen idag och hon börjar rätta till saker som faktiskt varit konstiga. Skönt. Ska nog bli bra här med. Saknar mina gamla kollegor och förstår att det var once in a lifetime det vi hade. Det var fucking otroligt vad vi hade...*snyft*...vi viste det skulle vara så och vi pratade om framtiden utan varandra och nu är den här. Så kan det gå när man ändrar på privatlivet och tar beslut som inte inkluderar arbetslivet så himlans jättemycket alls. Måste tillägga att mitt privatliv är väldigt bra så ingen tror något annat.

Nu ska jag rita lite som terapi och lyssna på lite musik. Ha det fiiint allihopa!!! Kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0