Martin och aggressionerna

Vi åkte till Skövde idag. Hungriga i våra magar åkte vi för o titta på ett thaiställe men det kändes inte som vår grej så vi tutar vidare ut från parkeringen med bilen och hamnar vid ett trafikljus med bilen på hälften svängd ut. Rött....rött....rött.....väntan blir konstigt lång med tanke på att ingen är där utom en bil bakom oss. DÅ händer det! Tanten och gubben i bilen bakom svänger in emellan och prejar oss och smiter före, typ. Martin blir galen!!!! Han lägger sig på tutan och skriker och svär! Tanten som förmodligen är hetsad av sin gubbe backar lite och vågar inte titta på oss men kör fram igen! Hej o hå!!! Marin hytter med nävarna och gestikulerar allt vad han orkar, dom ignorerar oss. Då blir Martin galen och pekar finger och sen när det äntligen blir grönt så kör dom före oss med bensinlocket öppet o på svaj. Vi åker bakom dom farligt nära med en väldigt arg Martin och sen vart den turen på stan körd. Vi kommer ur den stackars bilen och in i affären och handlar. Ställer oss i kön och Marin får syn på en grej och vänder sig om en sekund. DÅ händer det! En gubbe står plötsligt före Martin och ni skulle sett hans min! *fnissar högt* Han hade öppen mun och bara stirrade på gubben. Hahaha! Jag kunde inte hålla mig utan skrattade inombords men det kunde inte stanna där utan jag flabbade för det blev så himla kul på något sätt. Sen blev det för mycket så han fick huvudvärk och jag tänkte att hjärtinfarkten var nära. Puss älskling du e underbar! Men du ...kom ihåg det gamla tipset...krama varandra i trafiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0