Familjemys

Hello gott folk. Då var det helg igen. En kort vecka på jobbet med en liten grupp av smått folk.
Idag har jag träffat min älskade pappa och lillebror. En fika på Gustavssons med resten av  Skaras befolkning. Det är nämligen vad alla gör en lördag mellan klockan 11-13. Efter en kopp Caffe latte och en snoddas och en Budapest-bakelse var pappsen glad och brollan som gått ner 12 kg var nöjd med utsikten och en slät kopp. Ett par varv på Skaras roliga centrum och sen var den mysdagen slut och vi fick skjuts hem. Stelfrusna. Det är nämligen inte alls varmt här, som igår då nästan var vår, utan det är fucking freeze-kallt. Kul att mysa med familjen. Skriver mer snart för nu ska jag visa en lek här för brollan o Martin.
Nu är leken förevisad...

Kvällen hade sin gilla gång och jag gick en kvällspromenad med min vän Jenny. Vi pratade om livet, framtiden och tider som varit, motgång och framgång och allmänna undringar kring saker som händer. Tack Jenny! Du e fin.

Kvällen slutade i ett film-maraton med Martin och vi fick pressat in en skräckis bland annat. Vatten och morotsstavar var intagandet under kväll/natt. Januari är en detoxmånad för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0