Dart vs Janice

Ja här sitter jag nu ytterligare lite friskare i soffan med ett täcke över mig och känner mig tillbaka till jorden igen. Min mini Dart Wader är borta idag. Skönt. Trodde han flyttat in där utan att be om lov.
Jag funderar över om jag ska gå på den där bokade skönhetsbehandlingen eller inte. Kostar ju lite fastän det är sviiina mycket mer billigt än någon annanstans i Sverige. Detta beror endast på att salongen ligger i pyttelilla Götene. Får göra en liten budgetkoll o se vart det lutar åt. Man borde ju investera i sig själv på ett sådant sätt, men fasen att det ska kosta.

Jag sitter här och är glad. Jag har så många fina vänner och bekanta. Och nu på sista tiden har jag fått tillbaka kompisar från förr som jag av någon konstig anledning tappade kontakten med. Det känns så bra. Ser fram emot att få träffa dom jättemycket! Roligt att se och höra vad som har hänt på de sista 10-15 åren! Jesus, låter som man blivit lite till åren jue, haha! Det har jag ju, upptiktigt. Jag disskuterade med en av mina närmsta vänner och sa...fan man fyller ju 35 i år. VA!? Är vi inte 33?! sa hon. Garv, nej vi är 34 nu ju. *räkna räkna* Fan det är vi visst! sa en deprimerad kompis. Ja...vi är tamig*** 35 i år. Men hon har hunnit med att bli 3-barns-mamma. Jag har hunnit med att gifta mig och skilja mig. Dock inga barn. Men det tickar måste jag erkänna. Jäkla klocka som är där och tickar så jag ibland inte hör något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0