Nya tider

Nu e ja tillbaks igen efter ett juluppehåll. Med massor med minnen i bagaget, allt kanske inte passar i en blogg men jag kan förtälja att det varit drama, besvikelse, galenhet och mycket annat. Jag är utvilad och glad idag men fortfarande besviken på en polare som jag tycker är ego. Denna person har själv varit trött på mig och tyckt att jag varit ego, har sagt att beter man sig inte, så denne någon borde väll veta hur man beter sig? Ja man blir väl aldrig fullärd...och slutar aldrig förvånas.

Jag har lite nya uppdrag att ta tag i nu under Januari. Ta tag i det där med körkortet. Tro det eller ej! Jag ska äntligen ta det, om det går. Buggkurs på Söndagar. Nyköpt sim- och gymkort som ska utnyttjas på Tisdagar. Mja...alltid en bra början eller vad tycks?

Jag har förresten hittat dom perfekta stövlarna. Efter två års letande. Gött. Dom fanns i Skövde och jag har fått komplimanger redan. Dom var inte lika billiga som dom jag hittade på coop i fel storlek men dom e förbaskat snygga. Sen var det faktiskt rea på 50% på dom så dom kostade inte skjortan.

I denna stund har jag en influensaliggande Martin som e väääldigt ynklig och nästan på dödens rand. Han e ursäktat för han e kille så jag har plåstrat om hans sjuka och köpt Elvis-serie-tidning osv som han kan blädra i när han är bättre och orkar röra på sin ömma kropp. Jag själv är frisk som en nötkärna och en riktig viking *skratt*.

Ta hand om er så ska jag förtälja om jazzklubbar o hotellnatten i nästa blogg!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ge Martin en kram från oss och pyssla om honom

2009-01-08 @ 07:46:44
Postat av: Berglunds Jenny

Hoppa på honom från mig och asgarva! VEKLING! Du ser, gumman, detta är enbart ett tecken på kvinnans starkare fysik än dessa svaga/ynkliga män... MOHAHAHAHAH!

2009-01-08 @ 14:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0