Puh...

Ja jösses vilken dag! Började med en rejäl tankeställare som gjorde att jag inte sovit mycket. Vaknade sent på fm av mardrömmar om bin i magen, bebis som ville ut lite för tidigt och Martin i färd att flirta med andra. Puh vilken natt. Fick besök på em av fin vän som kom med nybakt egetbakat bröd och satt på altanen i regn och pratade o fikade. Åkte till mamms o Håkan och kramades lite. Vidare till Läcköslott där jag mötte en kompis som höll i arrangemanget Diggilo och hon släppte in oss på en fullsmockad grässlänt (6.500 pers.) och efter en låt öppnade sig himlen och ner kommer hällregnet från hell med regndroppar stora som kaffekoppar. Vad fint att jag satt i en stol som bildade en svimmingpool runt rumpan och det blev en fors ner från min lilla rumppool och jag vart dyngeblötast i stan. Och ännu finare var att jag fiskade upp en genomsur mobiltelefon från min så kallade regntäta ficka och åh vad den inte alls fungerar längre. Kära kära mobil...du är nu dödens död. Vad göra? Hemförsäkringen kanske funkar. Suck....jag som var så nöjd för en gångs skull med en stackart pryttel. Vilken dag...tur jag har er nära o kära...jag älskar er så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0