Upp o ner

Ja inte för o verka nojjig men igår hade jag så ont överallt att jag höll på att ta till lipen. Bröstsmärtor, hela armen som domnade av, höftskiten som bara värkte och ont i magen...vojjne vojjne vad jag klagade. Men idag är det inte lika illa. Och jag börjar se smärtan som vardagsmat och orkar inte klaga längre eller ens tänka på det...men som sagt igår var jag banne mig inte glad i hågen.

Lite gladare i hågen är jag idag för vi har hittat en jättefin och billigt barnvagn! Tjohoj som vi har letat runt! Jag blev jätteglad när den var kvar, på blocket får man vara snabb har jag märkt.

En annan superkulig sak är att min vän B kommer och hälsar på med sin lilla familj! En nyfödd liten underbar E är stjärnan idag och hon är super super gullig och jag ska gosa henne till max om jag får för E *ler*.

Och tack mamma för sällskapet igår du är fin du.

Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0