Våga och vinn!

Vakna utsövd i en stor bred ny säng, ställa upp sovrumsdörren ut till trädgården, upptäcka bajs från nattliga besök av igelkotten, tassa in i köket och sätta på kaffe och gå ut på altanen och sitta i trosor och tröja och sippa. Trampa vidare ut i trädgården och plocka sol-varma smultron och jordgubbar. Ta en bok och bara vila kroppen. Njutning av högstaste graden jag någonsinn kännt. Detta hus är ett hus med harmoni och trivsel, glädje och helt underbart perfekt för oss. Jag tror aldrig jag har mått så här bra som jag gör här och nu! Våga gott folk...våga följ era hjärtan!


Kommentarer
Postat av: jennyb

detta är du värd!!!

kram

2009-07-02 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0