Vagn Fukt och Naglar

Det bidde en vagn!!! Tjo ho vad det känns skitbra! En jättefin Brio Nova med mjuklift och sittdel och alla delar var med med tom skötväska! *ler lyckligt* Superpris på blocket! Me like blocket massor! Ska fanimej sälja allt jag inte använder för i inbringa någonting också. Me like INTE  försäkringskassan så jättemycket.

En annan sak, mobilen ni vet, den som var med om en liten nätt regnskur häromsistens. Jag lämnade in den idag och tänkte nu du, nu får jag mig en blick och kommentaren...denna är fuktskadad järnet lilla gumman! Nej jag pratade med gulligaste killen som sa...jag inte är den fuktskadad ialla fall den här går på garanti! Tjoho!! Glad idag är jag och tänker ömt tillbaka på bilfläkt och fön som måste gjort någon nytta.

Sen ska ni veta så har jag lyckats skära mig i pekfingret genom nagel och in i köttet på toppen och det gör ju lite småont när nageln fastnar i allt o bänds åt fel håll...detta var några dagar sedan...idag lyckades jag med konststycket att skära mig i tummnageln faktiskt. Duktig tjej med vassa knivar va?


Kommentarer
Postat av: Mamma

nu väntar vi bara på innehållet i vagnen :-)

2009-07-23 @ 10:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0