Borde vara straffbart att inte bry sig...

Åhhhhh vad jag är GLAD att jag har så fina vänner! Och en så fin familj! Åhhh vad inte alla har det, och vad man inte får ta dem för givna. Vill bara att ni ska veta att jag uppskattar er sååååå mycket. Kanske inte säger det så ofta, men jag känner det i varenda por hur tacksam jag är! Och jag blir så arg och besviken på föräldrar som inte tar hand om sina barn och kontakten dem emellan utan lägger över ansvaret på andra och på barnet. Morr! Och fatta hur det sätter sår i barnet även om de är stora eller håller på o bli stora. Fy. Så tack alla ni som finns...ni vet vilka ni är :D *hoppas jag....garv*

Pussar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0