Dagen med överraskningar!

Då har jag haft psykbryt på jobbet och gått bärsärkargång. Åkt med en underbar kollega till Skövde och fått Aha-upplevelser tillsammans och måste sitta på parkeringen och nästan gråta av lättnaden och planerar fika för nästa session av känsloutlopp. Hon skrämde för övrigt skiten ur mig idag när jag gick in till hennes avdelning och hon hoppade fram och ropade BU! Jag skrek o skrek och blev helt kissnödig och trodde jag skulle svimma och hon skrek FÖRLÅT du är ju gravid!! Förlåt! Hahhahahha...liten fick nog vara med om ett o annat idag. Sen hittade jag fula grejjer i en affär som påminde om Tallin-glamm-porr i ett försök att vara snygg....inte....tycker ialla fall jag!

Nu ska jag öppna en flask vin som Martin hittade till mig! Alkoholfritt rose!!! Det ni. Jag grät lite av glädje när han kom med den till mig. Så underbar han är. Jag är så tacksam att vi har det så fint ihop...älskar mer o mer för varje dag...hur det nu är möjligt.

Stora pussar till er alla! Lööööv liten o stor ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0