Dramatiken i trafiken!

Moffar i soffan med en avocado, phiadelphia, lax-snoddas...mmmm. Ute e det varm o inne vilar jag. Tänker på gårdagens drama i trafiken. Min underbara mamma hämtade mig för att jag skulle få sällskap o komma ut lite. På väg hem till mammsen tutar det en gubbe i bilen bakom oss och jag trodde vi hade tappat avgasröret eller någon. Så snällt att man hjälps åt i trafiken tänker jag snabbt innan bilen idiot-kör-om-oss i en kurva där det byggs om samtidigt somm han pekar med fingret i huvudet a la dum i huvudet symbolen!!! What the fuck!!!! Jag blir galen och pekar dum i huvudet symbolen tillbaka som skriker idiot! Mamma blir skogstokig hon med och vi hetsar upp oss om vi kanske ska köra ikapp honom och ligga på tutan vi med...innan vi hinner sansa oss och avgöra att vi inte ska lägga negativ energi på en fartdåre som e trafikdöv o helrubbad. Jag blir inte klok på alla trafikdårar i dessa schlätta-trakter, dom riktigt kryllar här i kring ska ni veta! Det går nog inte en vecka utan att någon skriker idiot en eller två gånger eller fler för att vi nästan krockar eller något liknande. Undrar om dom köper loss körkortet hos någon utan lektioner, man kanske skulle kolla upp grejer lite mer *garv* !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0