Gitarheros och vårrulle

hahahaha...har varit på Martins brorsons fotbollsdag i Ardala...väldigt gulligt och lite spännande med medspelare till brorsonen som stod och spelade luftgitarr på planen i väntan på inkast bland annat...ler. Dat vart varmt till en början, så vi tog på oss shorts och kjol vilket verkligen var fel val för dagens aktivitet. Efter en timme var uppfinningsrikedomen stor i försök att hålla oss varma. Brorsonens moster vart en vårrulle i vår medhavda filt, jag bylsade på mig allas fleecejackor och Martin vart blå mer eller mindre. Väl hemma hade jag så ont så jag nästan svimmade lite i höften och Martin den uuuuundrbara fiiiiina människan hämtade täcke till soffan och lade ner mig och fluffade täcket bylsigt över mig och sen stoppade om mig (precis som när man var liten!) och pussade på mig. Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0