Håhåjaja

Idag vaknade jag och undrade hur jag ska komma ut för o se solen. Jag kommer ju liksom inte ut så lätt när det bara gör ont o man måste planera. Igår gjorde jag ett tappert försök och tog en filt o kudde ner till trädgården här. Tre trappor ner. Gick ok och lade mig sedan platt fall där nere under ett träd. Solen brände och myrorna regnade ner från trädet...kamekazemyror? Inte helt jättemysigt. Rullade runt och försökte ta mig upp. Gick inte alls bra. Gjorde ju skitont faktiskt. Låg kvar där på mage vilket inte var skönt med en liten i. Rullade tillbaka och tänkte att jag gör ett nutt försök senare. Men vilken tur jag hade för underbara M kom förbicyklande på sin lunch och kunde hjälpa mig upp. Man ska ha tur.

Idag är ingen jättekul dag. Oroar mig. Får försöka peppa mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0