Huller om buller i hormonerna

Bara så ni vet så bidde det hemma. Jag fick någon megaångest för resan helt plötsligt och bestämde mig att sova hemma med M. Han har varit o flytthjälpat sin bror hela dagen och kom hem sent, jag har fikat med mammsen (islatte o bakelse...mmmm) och packat 6 lådor helt utan hjälp. Det gick ok men nu har jag ont igen. Jag bidde lite stressad av att allt bara stod och jag inget skulle göra. Så nu snarkar M i soffan och jag ligger o tittar på tv lite o på honom lite. Väldigt vad söt han är när han snarkar. Tror liten blir lik M. Idag har jag överproducerat alla mina kärlekshormoner och jag håller på att spricka av kärlek. Det pyser ut i varenda por och jag kan inte prata av känslostormarna när jag tänker på liten. Hur kan man älska så mycket??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0