KÄRLEK!

Vilken dag!!! Upp vid halv fem, pilla på mig kläder bäst jag kunde med ontet i nedre regionen, strutta till bussen och jobba. På jobbet var det lugna gatan som tur var för där gick det inte alls. Kunde inte sitta, gå, stå. Bara ha jä****t ont. Så när jag inte kunnat utföra det jag dagligen annars kan beslutar jag mig för att åka hem och ringa fabror doktorn. Iväg på ultraljudet som varit bestämt i några veckor nu. Piiiirriiiigt!!!! Men uuuuuuuuunderbart!!!!!!!! Vilken grej!!! Fantastiskt! Helt stum en lång stund efter att vi gått därifrån. Vilken fin liten bebis jag har där inne! Världens finaste!
Är nu sjukskriven på heltid tills vdare. Hoppas det går över snart.

Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0