Det går bra nu ;D

Sovmorgon. Sitter o pillar i mig alldeles för löskokta ägg, och det är en nojja jag har, det går inte att äta den dallriga vitan! Hejja mig här ska ätas nyttig frukost vare sig jag dör eller inte. Apelsin bidde det också. Gå ner i vikt...nope...orka dagen...jepp!
Vad skönt det är med sovmorgon och fredagar! Njuter i fulla drag. Ingen stress. Bara lugn. Snön dalar ner som vanligt i April och alla är deppade för detta som vanligt. Jag skiter i vilket för solen kommer ju snart ändå. Mår snuskigt bra. :D
Hoppas ni alla får känna er som jag mår under dagen det är ni värda!!

Puss till alles ammen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! Man smittas.....=)

2009-03-27 @ 15:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0