Varför får man inte som man vill?

Jag sitter och suktar. Suktar efter en mobil som jag hittat. Min mobil är tappad en gång för mycket i golvet så den sprakar o brusar och vill inte alls. Jag hittade den fiiinaste mest lämpligaste och underbaraste häromdagen men den kostar ju lite....o jag med min feeeta förskollärarlön räknar o räknar så det knakar. Vill vill vill ha den!

Men lika mycket vill jag ha ett hus som vi budar på! O nu är det någon taskig budgivare som verkar ha pengar gräset som smaskar på i budgivningen så nu går jag förmodligen bet om huset. *torkar en tår för jag inser att det var där jag ville bo*

Jäkla motgångar...

Kommentarer
Postat av: jenny b

2009-03-17 @ 21:10:57
Postat av: jenny b

Gott att du är tillbaks vännen!!!

Du, för varje missat hus kommer du närmre det du verkligen ska ha...

kram

2009-03-17 @ 21:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0