Jippie!

Jag träffade två av Martins vänner igår som jag bara skymtat lite innan och vi var hemma hos dom på kvällen/natten och grillade etc. Dom var underbara!!!! Jippie!!! Det matchade så himla bra och vi var av samma skrot o korn och det kändes sååå himla skönt när vi gick hem klockan halv två på natten! Jag är helt uppfylld idag av känslan att hitta mer vänner i Skara som man bara kan trampa över till och våldgästa och känna sig kolugn med det. Det bästa är att vi i stort sett kommer bli grannar snart! Så jag har redan bjudit hem deras supergoa 5-åring i sommar. Hon sa att hon kan ju cykla själv till oss och det var kul tyckte jag så vi kommer nog hänga vi med, T och jag. Planerar redan picknick med filt, etc. Underbara liv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0