ärlig eller äcklig?

jo ok då jag lägger in ett till inlägg idag...känner mig faktiskt lite bättre utan tabletter! Jag har nu i tre dagar varit helt under isen. Huvudet har varit tungt och gjort riktigt riktigt ont, spytt av illamående, osv. Inte så kul o läsa kanske. Sorry. Men nu efter en hiskelig morgon med återseende av invärtes gula vätskor o skallebank så har det plötsligt avtagit. Känns som jag kan andas igen.

Tack för fina inlägg om min graviditet. *kramas* Jag är så glad att jag är gravid och längtar tills bebis blir större. Lägger in en liten bild på mig o magen nu i vecka 15...puss på er.


Kommentarer
Postat av: moni

gud vilken sötis mage ....kram på dej o bebisen

2009-05-20 @ 19:20:21
Postat av: mw

härligt fin mage! Kram

2009-05-20 @ 23:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0