Kärleken är total!!!

Hej hej det är Janices stand in Dolly Patton här! Nähej inte kul?
Ok ger mig, det är bara jag men shit pommes fritt sicka tuttisar jag har!!!

Dom e enorma, utan överdrift här nu.

Å stainharders, så om du tar satts o krockar med mig så kan jag inte garantera att du överlever den smällen. Det är utan tvekan mjölk i dom så jag fryser in allt vad jag kan här nu, för det bara forsar ur mig precis som tårarna gör.

Tårarna kommer utan förvarning. Och grymt mycket där också. Som när jag tittade på "sommarpratarna" på tv1 igårkväll, eller när jag tänker på hemskheter som hotar runt hörnet och skulle möjligtvis utgöra ett hot mot Emmie. Uff vad jobbigt...vidriga tanke!!!

Jag är så otroligt fullproppad av kärlek till vårat barn och med enorm kärlek kommer naturligtvis en enorm oro. Jag är så orolig att hon inte andas ordetligt och att hon inte ska få bort sin gulsot,  att hon har ont i magen och att hon äter som hon ska. Att hon känner vår kärlek och att hon är trygg.

Min högsta önskan i hela världen är att hon ska ha det bra!!!

Så därför gör det lite ont i hjärtat när hon gråter och jag vill bara ta över det jobbiga för henne.
Och därför kommer det i vågor dom där gråtattackerna.
Som bara tar över och sveper iväg med mig och jag gör vad som helst för hennes skull. Vad som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0