I-lands problem med ny tv



Numer sitter (jag ligger ioförsig) vi i soffan och ojjar oss över hur orealistiska alla serier vi följer ser ut.

Jo det är sant, serier vi sett förut och tyckt var sååå braaa är inte så braiga längre.
Varför?? Jo det ska jag säga er att nu med den nya ill-braiga bilden som visar minsta  lilla
pormask på folk visar också jättetydligt vad som är studio och vad som är dataanimerat.

Så nu finns inte minsta lilla tvekan och det är faktiskt lite störigt...det blir liksom fjantigt.
Jag som gillar gostwhisperer ser nu studio överallt! Och så sitter jag och stör mig istället...

Suck, det påminner lite om när man kom på att tomten inte var tomten utan en utklädd pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0