Jag vill tacka...

Tack Ann för att du hjälpte mig hitta vilse i försäkrings-djungeln!!!!!!!!

Och tack pappa för en skitabra bok, den är verkligen bra!!!!!!

Och tack mamma för att du kommer hit så ofta och hjälper mig med att klara vardagens tristess som hade varit outhärdlig annars!!!!!

Tack alla mina fina underbara vänner som är så fantastiska, att ni är ni!!!!

Och tack Martin för att du gav mig en chans till, vissa fattar långsamt ;-) !!!!

NU ska jag jubla lite och göra en piruett eller två, för att jag har ett så fint liv.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmmmm hjälpte Ann dig att hitta vilse stort skratt

2009-11-03 @ 09:28:32
Postat av: Ann

.. är inte säker på om jag skall tacka men jag tar det som om att du fick hjälp i alla fall... :-)

2009-11-04 @ 08:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0