Kan tänka mig hemma...

Saknar en del saker på bb faktiskt...

tex dom där bebisbaljorna...mycket praktiska faktiskt. Funderade starkt på att gömma en sån där balj-vagn under jackan när vi gick. Tänk vad bra att ha när man sitter o käkar eller går omkring här hemma o kan kika in på lill-skruttan samtidigt och hon ut på oss utan att känna sig övergiven...eller på natten...synd att jag inte gjorde slag i saken o tog en sån.

Eller deras asa-hotta-sexiga trosor. Dom tycker jag faktiskt är bra. Till allt möjligt. Tex undvika skavet mot kejsarsnittsärr som inte är så megaskönt alls.
Eller om man klipper av grenen på dom så kan man sno runt dom kring dollysarna och lägga i en hadduk och stoppa översvämningen av mjölk i sängen på nätterna. (har hört det ska vara bra för hyn?!)

Ja eller deras fina barnmorskor och  underbara dalltande med en, fina goa personal på bb säger jag bara.
Gud vad jag kan sakna en o annan barnmorka där *slänger rosenblad på marken framför dem*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0