Läskigt värre

Till er som är gravida...bered er på en chock när ni skrivit ut er från bb!!! Läskigt värre...

Man är lost.
Oj nu skriker hon! Vad är fel?? Är hon hungrig? Har hon ont i magen? Ska hon rapa? Ojj nu spydde hon upp allt! Behöver hon bajja? Ska hon äta nu igen?

Åh nu sover hon. Vad skönt. Eller föresten nu kanske hon inte sover i natt. Andas hon? Ligger hon rätt så? Åh nu ligger hon inte sin säng som vi bestämde. Vi lägger henne där. Åhhh nu bidde hon ledsen o ensam i den bautastora spjälsängen lååångt bort från vår närhet o värme...är hon lesen för det nu?

GAHHH!!! Här snackar vi att jobba med sig själv! *vill inte bli hönsmamma*



Kommentarer
Postat av: jenny

Janice... jag tror alla känner så när man ska åka hem eller har kommit hem.. det är skitläskigt!! Men du, det går över, låt dagarna gå och lär känna varann... Och du man kan alltid ringa en vän... =)



puss och kram

2009-11-18 @ 20:09:18
Postat av: Mamma/mormor

Janice..........man är inte hönsmamma för att man älskar sitt barn. Och man får faktiskt lov att vara lite hönsmamma :-). Man vänjer sig......finns vissa som kallar mig hönsmamma än efter 35 år skratt och vad jag vet har ni inte tagit någon skada av det.......Och jag har dessutom kvalificerat mig för att heta hönsfarmor och nu hönsmormor...de du!!!!!!!!!

2009-11-19 @ 08:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0