Dagens start...

Gör som jag brukar nuförtiden. Vaknar vid ca 5 på morgonen, tar med mig en bok (just nu "Aldrig fucka upp") och smyger ut till soffan med täcket och lite att käka (grymt hungrig just vid denna tid). Lägger mig där och sen vid sju somnar jag om lite. Mys.

Ägnar mig en tanke åt de sex myskorvarna jag träffade häromdagen...kolla själva...


     

Ägaren trodde mamman var skengravid igen...nawwwwww så söööta!


Annars så sparkar bebis ett hej till er och säger att den kan komma när som nu för den tror att den är en stor och stark en. :)


Kommentarer
Postat av: Scraptroll

Vilka otroligt söta kattungar...det är så nedrigt att amn själv ska vara så förbaskat allergisk mot alla pälsdjur..spec. när man ser sådana där små drömmar

2009-10-04 @ 13:28:40
URL: http://scraptroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0