Det högra ögat

Mitt högra öga är inne på sin fjärde dag att leva sitt eget lilla liv. Dvs det rycker i det hela tiden, ungefär som när man är ute och åker och tittar på landskapet som far förbi i ultrasnabb fart ni vet (nähä det vet ni kanske inte, men kolla på någon som gör det så ska ni se).

Ialla fall, det rycker illsnabbt i ögonlocket som om någon drog i det med en osynlig tråd i sidled. Så när jag stod och gjorde mig lite vacker i spegeln och skulle lägga på mascaran så blev jag så fashinerad av ryckandet att jag helt tappade konceptet och tappade det jag hade i händerna. Dvs mascaran. Rakt ner ramlade den, i luggen. Och fastnade där, i luggen. Och då blev jag så illsnabb på att få bort den ur luggen så jag drog liksom till.

Mycket snygg egenhändigt svart slinga helt onaturlig a la tonåring blev resultatet, precis där man vill ha en onaturlig tonårsslinga...i luggen. Så att ni alla kan beskåda underverket, om ni har turen att springa på mig på lördagsärendena senare nere på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0