Myspys

MMmmm nu har jag smaskat kakor och mjölk. Gött med kakor och mjölk, det hör liksom ihopa på något vis. Eller en kopp med the kanske kan funka också.

Jag var i stan tidigare idag. Underbart skönt att komma ut. Trotts halvt punka på cykelhjulet (kan det bero på lasten?) och en massa ankor som stod över hela bron på vägen in till stan och som vägrade flytta på sig när jag kom susande med halvpunka, så att jag inte fick upp någon vidare fart igen med mina skitfogar.

Väl inne i stan regnade det men det struntade jag i för jag hade tagit på mig världens störstaste jacka med vinterfoder o päls och alltihopet, det är den enda jackan jag kommer i just för tillfället (om ni undrar varför jag tar på mig en sån skum jacka). Lullade sakteliga fram som en björn där på stan och tog en fika med papps och myste ihop.

Med andra ord en väldigt långsam men urmysig dag i mitt liv.

Kärlek till er***










Kommentarer
Postat av: Bengt Andersson

Tack för den underbara överraskningen, den gjorde gott.Både för kropp och själ.

Älskar dej. Puss och Kram

Pappsen.

2009-10-21 @ 10:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0