Kärleken tröttman

Underbara finaste sambon lärde mig att göra schnittzel ikväll.

Och vad händer? Jo i och med att jag sovit noll timmar förra natten så börjar det ta ut sin rätt och jag känner mitt i proceduren en stigande ilska. Från ingen vart. Den blir värre och värre och rätt var det är vart jag skitsur inombords.

Andas Janice, andas! Brevid dig har du väldens finaste kille som just nu håller på att lära dig en bra-att-kunna-sak-tillexempel-när-man-är-mamma. Inte rätt läge att pysa ut nu liksom *garv*. Så jag tar köttyxan. Och erbjöd min hjälp att hacka lök. (Fattar nada varför jag fick en underlig blick, här kommer man och hjälper till liksom).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0