Oskönt...

Mja det är otroligt segt att ta sig till stan denna dag.

Har lite ärenden jag måste göra, och det med en bebis som har parkerat sig på vänster sida av magen. Ser lite skummish ut när den ligger så, plus att det faktiskt inte är så megaskönt. Faktiskt. Hör du det gullunge?? Böka in dig på mitten vetja där måste det vara skönare för oss båda. Speciellt oskönt är det eftersom jag inte har körkort (jag vet jag måste ha ett) och måste pallra mig upp på cykelen och rulla in till ärendena. Hoppas vi inte tippar över på vänster sida, då tänker ialla fall jag skylla på felbelastning.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Ja precis :)

2009-10-01 @ 21:12:25
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0