Rackarungen ;)

Haha!! Jag lyckades slockna om i soffan! Gött kött nu är jag en heeeelt ny illpigg människa.

Jag har en bebis som ligger o sover med huvudet under revbenen igen...när den behagar vakna så sparkar den så skönt så skönt ner mellan benen...oj vad skönt *not*! Vi pratar ganska mycket om det där jag o bebis. Hur den ska ligga med huvudet neråt och inte tvärt om som nu. Jag tror vi kommer få en liten envis rackare till barn.

På tal om rackarungen så har jag gått igenom dom enmiljard kläder som h*n har fått. Ojjjj det behövdes en låda till så det bidde omorganisering och koll på om kläderna matchade något också. Så nu är jag stolt att jag vikt om, flyttat omkring, lagt i olika klädhögar och dessutom i matchningsordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0