Att köpa eller inte köpa det är frågan!

Ska man eller ska man inte köpa gravidkläder i vecka 32?

Fundilerar starkt på om jag ska köpa något på nätet-butikerna då mina nuvarande gravidkläder spänner aningens oroväckande. Samtidigt känns det ju oerhört meningslöst att köpa kläder man kan ha i ett par månader och funderar ännu mer på hur fantasifull jag egentligen ska vara i garderoben och kanske kanske köra på den där mysbyxorstilen som jag lyckats att unvika under hela graviditeten. Jag kanske ska göra ett frest på mjukis-barba-mamma-stilen? Den där ni vet...den som jag lovade mig själv att inte ha.

Hummmm...ser ni en pyamas på stan så är det bara jag.

Kommentarer
Postat av: B

Köp klänningar! De kan du ha sen oxå, för man är ju rätt svullen ett bra tag efteråt :)

2009-09-17 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0