Babyfeber på vår gata i stan

Alltså bebissnacket fortsätter här då rå...

Vår bebis har fått för sig att det är mysigt att ligga någonstans under revbenet till höger och försöker nu lägga sig där o knör runt. Mycket skönt för mig...inte! Kan vi inte komma lite överens att vi ligger nedanför revbenen istället? Måste ju vara grymt mycket skönare!?

Annars har jag börjat inse, i perioder av dygnet, att om 9 veckor är bebisen ute och med oss. Scary lite granna samtidigt som det är superspännande. Kommer vara en chock säkert. Tankar som...den här bebisen är min! Hur gick det egentligen till? Hur gör man? cirklar runt i huvudet. Och hur läskigt är det inte med alla hot som man helt plötsligt ser här i världen? Ja scheeesus jag kommer ha att pyssla med.

Kommentarer
Postat av: ruina

Det där med att trycka på revbenen känner jag igen. En av mina bebisar envisas med att trycka uppåt på höger sida och det är inte speciellt skönt. Jag brukar trycka tillbaka bara för att retas och jag tror mig känna en liten fot hihi

2009-09-12 @ 20:23:44
URL: http://ruina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0